• OBCHODNÍ PODMÍNKY

    Všeobecné obchodní podmínky

    P

     

     

    DODACÍ  PODMÍNKY A DOPRAVA  E-SHOPU

    Vybrané zboží vám doručíme na uvedenou adresu od 2 do 7 pracovních dnů od vaší objednávky.  Ke každé dodávce je připojen řádný daňový doklad. V případě, že se tento doklad v dodávce nevyskytuje, kontaktujte naší společnost a bude vám doručena jeho kopie.

    Podrobněji je vše rozepsáno v sekci Dodací lhůta.

    OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU

    Objednávky přijaté naší společností jsou doručeny zákazníkovi do 7 pracovních dnů od data potvrzení objednávky, pokud je zboží skladem. V případě, že zboží není momentálně skladem, informujeme zákazníka - telefonicky, nebo e-mailem.  Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

    REKLAMAČNÍ ŘÁD

    Kupující je povinen zkontrolovat zásilku ještě před tím, než potvrdí její převzetí dopravci. Pokud je zásilka zjevně poškozena musí ihned zkontrolovat obsah zásilky a přesvědčit se, zda je zboží v pořádku. V případě, že došlo k poškození zboží v zásilce, musí kupující trvat na sepsání reklamačního listu s přepravcem nebo odmítnout poškozenou zásilku převzít. Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta  je 2 pracovní dny.

    Pokud dojde k poškození, je kupující povinen neprodleně informovat naši společnost.

    Záruka na zboží se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na vady způsobené nesprávným použitím, běžným opotřebením a nesprávným skladováním. Záruční doba je stanovena na 24 měsíců od převzetí zboží (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).
    Kupující musí prokázat, že reklamované zboží bylo zakoupeno u naší společnosti (Doklad o zakoupení).
    Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás e- mailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží), zároveň připište jakým způsobem chcete uplatnit nároky pokud bude zboží neopravitelné (vrácení peněz či výměna zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám. Zboží nezasílejte na dobírku.

    ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

    Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího v případě neosobního způsobu doručení zboží (nevztahuje se na osobní nákup zboží v místě prodávajícího): V souladu s ustanoveními občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží.

    V případě zájmu o výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) postupujte prosím takto:.

    zboží zašlete na korespondenční adresu našeho logistického centra, uvedenou v rubrice kontakt ,pokud bude možné zašlete v původním obalu .Zboží nesmí být použité a nesmí být poškozené .Zboží musí být kompletní včetně příslušenství při výměně či vrácení zboží jsou zákazníkovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží zejména při používání zboží jeho uvedení do původního stavu a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek.

    ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

    V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou (ten může nastat v důsledku jiné než očekávané jakosti či účelu, vadnosti zboží, odlišnému množství...) uplatněném do 6 měsíců od převzetí zboží. U odstranitelné vady si můžete vybrat mezi opravou či výměnou věci, není-li vaše volba možná (oprava není možná/věc se již nevyrábí...) můžete si vybrat mezi slevou či odstoupením od smlouvy. V případě neodstranitelné vady si můžete vybrat mezi slevou (nebrání-li vada užívání věci), odstoupením či výměnou.

    OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.  Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

    ŘEŠENÍ PŘÍPADNÝCH SPORŮ:

    Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách: www.coi.cz.
    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    Spotřebitel má rovněž právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

    Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

    Uvedené postupy nejsou mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

    Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

    Kontaktní a korespondeční adresa:

    KOMA system s.r.o.

    U Stadionu 270
    383 01 Prachatice

    tel : 733 / 320561

    IČ: 26084066
    DIČ: CZ 26084066

    e-mail: symbiosa@symbiosa.cz

    Provozovatel obchodu - pouze fakturační adresa, neslouží ke korespondenci:

    KOMA system s.r.o.
    Na Pankráci 1724/129
    140 00 Praha 4

     

    • SYMBIOSA
    • SYMBIOSA
    • SYMBIOSA
    • SYMBIOSA
    • SYMBIOSA
    • s
    • s
    • s
    • s
    • s
    • s
    • s
    • s
    • s
    • s

    P

     

    NONSTOP LINKA

    tel : 733/ 320 561

     S

     

    TOPlist

    Přihlášení

    Tato stránka používá cookies. Vice info